هتل های 3 ستاره کیش
نوشته شده توسط : سیمین

هتل گلدیس کیش

هتل گلدیس کیش

هتل گلدیس کیش جزء هتل های دو ستاره کیش محسوب می شود و یکی از هتل های قدیمی جزیره کیش به شمار می رود. این هتل در بلوار ایران کیش در سال 1369 احداث شده است. هتل گلدیس کیش در سال 1379 با تغییراتی که در سازمان عمران جزیره کیش به وجود آمد به مدت 21 سال موظف به ارایه خدمات به مسافران خارجی گردید. رستوران این هتل با انواع غذاهای لذیذ آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد.

از امکانات هتل گلدیس کیش می توان به لابی، رستوران، کافی شاپ، یخچال، اینترنت، تلویزیون، سوئیت ، سرویس ایرانی، نمازخانه، حمل و نقل، ماهواره و ... برای آسایش و راحتی میهمانان تور کیش اشاره نمود.

هتل گلدیس کیش

 

هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش جزء هتل های دو ستاره کیش محسوب می شود و در زمینی به مساحت 20000 هزار مترمربع در ابتدای جاده جهان واقع در جنوب شرقی جزیره کیش ایجاد شده است. این هتل به صورت ویلایی طراحی شده و اطراف آن را فضای سبز پوشانده است و تا دریا فقط 5 دقیقه پیاده روی فاصله دارد . هتل شباویز برای پذیرایی از میهمانان تور کیش استقبال فرودگاهی را تدارک دیده است. این هتل از 92 اتاق و 276 تخت خواب تشکیل شده است. ظرفیت اتاق ها در این مجموعه 2 تا 5 تخته می باشند که هیچ یک از آنها قابلیت نفر اضافه را ندارد. هتل تا فرودگاه جزیره 11 کیلومتر فاصله دارد که با اتومبیل 14 دقیقه زمان می برد. یکی از تفاوت های این هتل ساختار چوبی آن است که فاقد لوله کشی گاز می باشد به همین جهت امکان درست کردن غذا در این اتاق ها برای میهمانان تور کیش وجود ندارد.

از امکانات هتل شباویز کیش می توان به لابی، پارکینگ، لاندری، کافی شاپ، ماهواره، صندوق امانات، تلفن، یخچال، سرویس ایرانی، حمام ، صبحانه رایگان، سیستم اعلام حریق، تاکسی سرویس، نمازخانه و ... برای آسایش و راحتی مسافران تور کیش اشاره نمود.

هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش

 

 

 مطالب مرتبط :

تور کیش خرداد 95

تور کیش تابستان 95 

تور کیش تیر 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات تیر 95

تور کیش ویژه تعطیلات مرداد 95





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره کیش,ارزان ترین هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: